Team Lead Customer Services

Functie

Je coacht en stuurt de medewerkers van jouw team aan en je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en optimalisatie van taken en processen van jouw klant- of productgroep en business. Dit omvat volgend takenpakket:

• Leiden en coachen van jouw teamleden. Je verdeelt en coördineert de taken en je zorgt voor de ondersteuning en ontwikkeling van jouw medewerkers.

• Samen met je collega team leaders optimaliseer je processen voor gezamenlijke activiteiten. Daarnaast werk je processen uit specifiek voor jouw klanten- of productgroep en business. Je volgt de tendensen van KPI’s op en initieert hieruit volgende acties.

• Je registreert klachten in de klachtendatabase en volgt deze klachten op tot een oplossing is geboden. Je neemt corrigerende maatregelen om klachten in de toekomst te vermijden en de klantentevredenheid te verhogen.

• Je waakt over de correcte uitvoering van SLA’s met interne en externe klanten.

• Je volgt een deel van de administratieve flow op in SAP en je fungeert als back-up voor jouw medewerkers.

• Je draagt veiligheid en milieu hoog in het vaandel en draagt dit ook uit naar jouw team.

• Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Profiel

• Je hebt een bachelordiploma in een economische of administratieve richting of je bent gelijkwaardig door ervaring.

• Je hebt een 5 tal jaar ervaring in een Customer Service afdeling.

• Je weet je medewerkers te coachen en motiveren.

• Je bent klantgericht en je werkt nauwkeurig.

• Je bent een krak in plannen en organiseren, flexibel en stressbestendig.

• Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans (mondeling en schriftelijk). Kennis Duits is een plus.

• Je hebt goede PC-vaardigheden (Outlook, Word, Excel), kennis van SAP is een must.

Solliciteer online