Transportplanner (tijdelijk)

Functie

Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de verzending van Promat en Siniat materialen vanuit de verschillende sites. Je houdt hierbij rekening met de gevraagde kwaliteitsvereisten en biedt de juiste dienstverlening aan. Dit vertaalt zich in onderstaand takenpakket:

• Je staat in voor de volledige opmaak en uitwerking van transporten. Hiervoor overleg je met de klant, de binnen-, buiten- en laaddienst, alsook met de betreffende transporteur hoe en wanneer een gewenst transport zo goed mogelijk kan uitgevoerd worden.

• Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en opvolging van de transporten: je registreert deze in SAP, je informeert de klant en je zorgt voor de nodige documenten. Daarnaast volg je de transportfacturatie op.

• Je registreert eventuele transportklachten in de klachtendatabase en je volgt de klacht op tot deze is opgelost.

• Je biedt algemene administratieve ondersteuning: klassement, opmaak van transportprijslijsten, up to date houden van adressenlijsten van transporteurs,….

Profiel

• Je hebt een A2 of bachelor niveau, bij voorkeur in logistiek of bedrijfsmanagement of gelijkwaardig door ervaring. Een eerste ervaring in transportplanning is een plus.

• Je bent een kei in plannen en organiseren.

• Je gaat zelfstandig te werk en beschikt over een gezonde zin voor initiatief.

• Je bent commercieel ingesteld en servicegericht. Je werkt dan ook snel en nauwkeurig.

• Je beheert de courante MS Office toepassingen. Kennis van SAP (SD en MM) is een pluspunt.

• Je drukt je vlot uit in het Nederlands, Engels en Frans.

• Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

• We bieden je een contract bepaalde duur van 6 maanden.

Posez votre candidature online